Od samého začátku žáci čtou i zapisují celé věty, slova nejprve hláskuji (A-D-A-M) a poté opět spojují ve slova (ADAM). Začíná se nácvikem sluchové analýzy a syntézy nejprve u krátkých slov a postupně se přechází ke slovům delším a složitějším. (Se synem jsme se věnovali nácviku „marťanštiny“ – rozklad slova na hlásky a jeho následné složení – celé první dva měsíce školního roku). Naučená velká tiskací písmena děti zároveň i píší, pokud žáci zvládnou velká tiskací písmena, přechází se na nácvik malých písmen.
Namalovat šeřík akvarelem může být snazší, než se na první pohled zdá. Hledáte snadný a srozumitelný…
Kurz Modrotiskový akvarel jsem vymyslela jako poctu pravému modrotisku. Co je pravý modrotisk? Modrotisk je…
Kurzy malování akvarelem pořádám hlavně v Praze, ale občas jedu i jinam. Loni jsem nově…
Zajímá vás, jak jsem malovala na kettlebell a proč jsem tentokrát nepoužila akvarel? Co je…
Proč barvy z kuchyně? Nejenom, že se v kuchyni skrývají, ale z kuchyně také známe…
ZELENÁ. Věděli jste? Nový cyklus článků a videí o barvách. Jak je vnímáme, jak s…